Bugun bir akrabamizi topraga verdik , 59 yasindaydi genc sayilirdi, anlik bir kalp krizi onu hayattan kopardi. 1 kizi 2 oglu vardi ama annelerle kizlarinin arasinda farkli bir bag vardir.
Kizi da 4 ay once evlenmis daha esiyle cicim aylarindalardi. Onu da cok yikti tabi bu ölüm... sadece sarilip mekani cennet olsun diyebildim. Insan ne diyecegini de bilemiyor.
Geceye dogru bir sorgulama surecim oldu annem 60, babam 69 yasinda.. allah gecinden versin yarin ne olur belli olmaz. Ama hayatta tutunacak bir dalın yoksa , yalnizsan eminim daha cok yorulur yipranirsin. 31 yasındayım , bundan sonra ne olur bilinmez de yalniz da ömür gecmeyecek sanirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer