Ölümle gelen bir aydınlanma yaşadınız mı?

Bugun bir akrabamizi topraga verdik , 59 yasindaydi genc sayilirdi, anlik bir kalp krizi onu hayattan kopardi. 1 kizi 2 oglu vardi ama annelerle kizlarinin arasinda farkli bir bag vardir.

Kizi da 4 ay once evlenmis daha esiyle cicim aylarindalardi. Onu da cok yikti tabi bu ölüm... sadece sarilip mekani cennet olsun diyebildim. Insan ne diyecegini de bilemiyor.

Geceye dogru bir sorgulama surecim oldu annem 60, babam 69 yasinda.. allah gecinden versin yarin ne olur belli olmaz. Ama hayatta tutunacak bir dalın yoksa , yalnizsan eminim daha cok yorulur yipranirsin. 31 yasındayım , bundan sonra ne olur bilinmez de yalniz da ömür gecmeyecek sanirim

Ölümle gelen bir aydınlanma yaşadınız mı?
Cevapla