Sizi yemeğe götüren bir erkek orada çalışanlardan bir tanesine Kaba davranıyorsa onu Alfa erkek olarak mı görürsünüz yoksa öküz olarak mı?
Alfa erkek
Öküz erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizi yemeğe götüren bir erkek orada çalışanlardan bir tanesine Kaba davranıyorsa onu Alfa erkek olarak mı görürsünüz yoksa öküz olarak mı?
Medeniyetsizliği alfa olarak soracak kadar yozlaşmış bir millet. Garson olacağım bir hırbo atar yapacak öyle mi? Onun orada ağzını kırarım. Manitasına rezil olur. Bir daha orası burası oynamaz
Vallahi yok memlekette şiddet sorunu falan var diyorlar ya bana ne kardeşim hak edenin ağzının ortasına vuracaksın Hakikaten de millet bıktı artık
Terbiyesizin teki. Garsona nazik davranan erkek makbuldür.
Katılıyorum insan hiç tanımadığı bir insana nasıl davranıyorsa size de öyle davranacaktır muhtemelen
Çok iyi bir örnek verdiniz, şiddete meyilli.
Teşekkürler.
İlk buluşmada garsona kaba davranan bir erkek benim için net “öküz erkek” olur 🙃🐂
Gerçek alfa bence kendine ve etrafındakilere saygısı olandır. Gücünü garsona bağırarak gösteren biri güçlü değil güçsüzdür. İnsanların karakteri en çok kendinden güçsüz gördüklerine davranışında ortaya çıkar 💔
O yüzden oyum: Öküz erkek ✅
Cevap
2Cevap
Emekciye kotu davranan adam dagdan inmiş davardan başka bir şey olamaz
Çok haklısınız
Hayatımda barındırmam
Kesinlikle doğrusunu yapıyorsunuz
Hayvanın teki
Kesinlikle
Alfa ne aw
Güçlü arzulayan erkek için kullanılıyormuş Ben de son zamanlarda duymaya başladım. Bir masküren bir de Alfa diyorlar
Maskülen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?