Kız arkadaşım aile tanışmasını sürekli erteliyor, benden mi yoksa evlilikten mi emin değil 🥲?

Yaklaşık 2 yıldır süren bir ilişkimiz var ve yaşımız 19, birkaç ay sonra 20 yaşımıza girecegiz önümüzdeki aylarda bedelli askere gidecegim ve kız arkadaşıma dedim ki askere gitmeden önce aile tanışması yapsak olur mu. Olur dedi, ne zaman yapalım diye sordum, Nisan olur mu dedim. Olabilir dedi Nisan hakkında kesinlik söylemedi o konuda hemfikiriz. Haziran daha iyi olur dedi ben sevindim aileme falan söyledim. Neyse üzerimden birkaç gğn geçti 15-20 gün sonra konusunu açtım tanışsak düğünü ne zaman yaparız falan diye bu sefer de eylüle-ekime erteledi. Emin olmak istedigim şey gerçekten eylül ekim ayı geldiginde de erteliyecekmi yoksa gerçekten tanışılacak mı? Evlilik için erken oldugunu söylüyor. Ama ben kendisine söz verdim 21 yaşımızda evleniriz diye o da kabul etti zaten. Tanışırsak erkenden evlenmek zorunda kalırız diyiyor öyle bişey olmayacagını söylüyorum inanmıyor. Ve daha sonra diyiyiorum ki erken evlenmiyecez evet ama evlensekte berwber büyürüz bunun neresi kötü diyiyorum. Yok cocuguz diyiyor. Evimiz hazır işim hazır para sıkıntım yok kendi işimi yapıoyorum maddi yönden giçbir sıkıntım yok. Dün tekrar konustum dedim ki sen emin değil misin benden ilk evet emin olamıyorum dedi, benden mi emin olamıyorsun dedim hayır dedi olgunlugumuzdan emin olamıyorum dedi. Bir gün diyiyorum ki evlenmeye hazırız büyüdük, bir gün de diyiyorum ki henüz cocuguz büyümemişiz bu yüzden emin olamıyorum dedi. Birde anlamadıgım hazirandan eylğle 3 ay var biz 3 ayda mı büyüyecegiz?

Kız arkadaşım aile tanışmasını sürekli erteliyor, benden mi yoksa evlilikten mi emin değil 🥲?
Cevapla