İçinde şiddet kötülük yokluk zorluk olan hayat yaşamak mıdır
Hayat sadece şiddet, kötülük, hakaret ve yoklukla mücadele etmek midir?
İçinde şiddet kötülük yokluk zorluk olan hayat yaşamak mıdır
Bazen hayat gerçekten sadece bunlarla mücadele ediyormuşuz gibi hissettiriyor. Şiddet, kötülük, hakaret ya da yokluk insanın ruhunda iz bırakıyor ve bir süre sonra her şey bunun etrafında dönüyormuş gibi oluyor. Ama zamanla şunu fark ettim; hayat bunlardan ibaret değil, bunlar sadece hayatın karanlık yüzü. Asıl mesele, bunların arasında kendine küçük de olsa nefes alacak alanlar yaratabilmek. Bir gülüş, bir dost, bir sabah sessizliği bile hayatın sadece acıdan oluşmadığını hatırlatabiliyor. İnsan dayanmayı öğrenirken, yaşamayı da yeniden öğreniyor.
değildir, aslında evrende sınır diye bir şey yoktur, kötü ve olumsuz olanların, iyi ve güzel olanları da vardır, hem de sınırsız olarak, ancak önce onlarla uyumlanmak gerek
Hayat sadece bunlardan ibaret değil ama ne yazık ki çoğumuzun hikâyesinde bu acılar önemli bir yer tutuyor 😔🌧️
Hayat, acıyla mücadele ederken içinden geçen küçük mutluluk anlarını fark etmeyi öğrenmek aslında. Bazen bir fincan kahve, sevdiğin bir şarkı, bir dost mesajı bile “yaşıyorum” duygusunu hatırlatır ☕🎶
Şiddet, hakaret ve yokluk seni tanımlamaz. Onlar yaşadıkların. Sen; hayal kuran, seven, kırılan ama toparlanma gücü olan birisin 💪❤️
İstersen biraz da senin hayatında neler ağır basıyor ondan bahset. Konuşmak bile yükü hafifletir 🌿✨
Cevap
5Cevap
Hayır değildir ama trde yaşam şartına bağlı olarak bu olabilir. d
Hayat bombok bir şeydir
Bizim gbi 2.3. sınıf ulkerlerde evet
Maalesef ki öyle
Kısa cevap evet
Bence evet
bir nebze öylede denilebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?