Bana normal geliyor genel soyluyorum mesela 10 kadından 8 i guzel yemek yapıyor ama 10 erkekten 8 i beceremiyor simdi toplumsal olarak yemegı kadınların cogunluklu yapmasını absurt bulmuyorum ama illa her kadın kesın guzel yemek yapıcak diye dayatanları sacma buluyorum
Evet mantıklı buluyorum kardeş kadın eve bakar erkek eşine ve çocuklarına bakar bu hayatın kanunudur kimse bunu değiştiremez normallestirenleri görüyoruz haberlerde erkek her zaman ailenin sorumluluğunu üstlenir maddi manevi her zaman en güçlü erkek olmak zorundadir
Hm evet saçma olanlar var. Ama doğal olanı da inkar etmem. Mesela akşam üzeri bi kaç dövüş hareketi öğrenmeye çalıştım bileğimi incittim. Çok güçsüzüm. Öyle ağır işleri yapamam. Yapmicam banane.
Toplumun cinsiyete göre rol dayatmasını hiç mantıklı bulmuyorum 🙅♀️
İnsanların “erkek yapar kadın yapmaz” kalıplarına sıkıştırılması hem erkekleri hem kadınları yoruyor. Erkek sürekli güçlü olmak zorunda hissediyor kadın uysal ve evde olmak zorunda bırakılıyor.
Herkesin karakteri farklı 🧠 Kim neyi yapmaktan mutlu oluyorsa onu seçebilmeli. Rolün değil kişinin kendisi değerli 💚
Hayır saçma bulmuyorum. Çalıştığım yerde sandalyeler ağır mesela kaldırılması gerekince iş yerindeki erkekler yapıyor o işleri bana daha çok ortalığı toparlama yerleri silme gibi işler veriliyor. Kız olduğum gözetiliyor, çok naif bir hareket
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
5 ay
Çok saçma evet ben kuralcılığa karşıyım kim yorgunsa o yapmalı açıklar kapanmalı karşılıklı anlayışla kadıb ve erkek birbirini sevmeli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
5 ay
bence kadinlar erkeklerden daha ustun cunku daha merhametliler