Kesinlikle o tabii ki. Bir sürü masum vatandaşımız , çocuklar vefat etti. Ve ayrıca hastanelerde sağlıklı bebekleri sırf para kazanmak için yenidoğan çetesi. Tüm bu iki olayda ahlaksızların yatacak yerleri yok. Af olmamalı bunlara.. 👍
Hem o birde günlerce rüyalarıma giren ve yakın semtimizde meydana gelen , kale surlarından bedeni parçalanılarak kızın kafası annesinin önüne atılan olay , bende derin bir üzüntü bıraktı ve çok etkiledi
Dogru mu hatirliyorum bilmiyorum ama geceligi iki asgari ucrete yakindi diye biliyorum. O kadar para bile etmez yere bu israf neden yapilir? Üzücü bir durum ama bu paraları vermekte şımarıklıktır bu da bir gercek.