Eşim sürekli bağırıp beni ağlatıyor, psikolojik şiddet görüyorum ne yapmalıyım 😢?

Eşimin 150bin kresi borcu var. BMaaşını bu ay az yatirmişlar. Sürekli sinirini benden çıkarıyor. Normal konuşuyorum bana bağırıyor, ağlatıyor beni. Ailesiyle arası iyi değil,(nikahta bize sahte altin verdiler bide milletin taktigi takilari kendilerine aldilar diye). O parayı da zamanında ailesiyle yemiş. Kendisi ailesiyle konuşmamakta beni suçlu biliyor.. Sen olmasaydin böyle olmazdi diyor. Sürekli beni azarlıyor.9 aylık oğlumuz var. Sürekli benimle evlendiğine pişman olduğunu söylüyor. Ağlıyorum sinirden. Lütfen akıl verin. Annem hasta babam yok. Boşansam jalacak evim yok. Kira hepsi. Hiçbir şeyim yok. Ama artik dayanamiyorum bu manevi ve psikoloji şiddete

Eşim sürekli bağırıp beni ağlatıyor, psikolojik şiddet görüyorum ne yapmalıyım 😢?
Cevapla