Senin derdini kendi derdi olarak görür, zor günde yanında olur. seni bir yanlışa karşı uyarır. tartışmada saygısını bozmaz. ve iletişimi kestiği zaman seni kötüleyip arkandan konuşmaz.

Senin derdini kendi derdi olarak görür, zor günde yanında olur. seni bir yanlışa karşı uyarır. tartışmada saygısını bozmaz. ve iletişimi kestiği zaman seni kötüleyip arkandan konuşmaz.

Bence gerçek arkadaş sadece zor günde yanında olan değil; zor günde yanında nasıl durduğuyla belli oluyor.
Derdini dinlerken acele çözüm dağıtmaz, gerçekten hisseder. Yanlış yaptığında alkışlamaz ama incitmeden uyarır. Tartışınca kırıcı olmaz; haklı çıkmaya değil, kalbi korumaya bakar.
Bir de en önemli kısmı şu, yol ayrıldığında bile saygısını kaybetmez. Arkandan konuşmaz, seni kötüleyerek kendini temize çekmez. Çünkü gerçek dostluk, aynı yolda yürürken değil, yollar ayrıldığında bile insan kalabilmekti. yanında duran çok olur ama yanında dururken seni incitmeyen azdır. Gerçek arkadaş orada belli olur.
Gerçek dost her anında yanında olandır.
🥳🫶
🍀💚
Evet Arkadaş dediğin zor gününün yanında olduğunda belli olur aynı zamanda onunla kavga ettiğinde yüzüne gerçekleri söylediğin zaman senden uzaklaşmayan insan ve gerçekleri duyduğunda kırılsa bile yapmayı sen en azından benimle ilgili düşüncelerini gelip yüzüne karşı söylüyor bana gerçekten bir dost diyen insanlar arkadaşlar ama ben günümüzde gerçek arkadaşlar o kaldığını hiçbir düşünüyorum
Gerçek dost zor gününde yanında olandır ne olursa olsun
Gerçek dost tam da yazdıkların işte Barış 🧡 Zor günde yanında olur ama sadece yanında olmak yetmez. Kalbini korur, hatanda yere vurmak yerine nazikçe uyarır, seni büyütür 🌱
Gerçek arkadaş:
Seni kullanmaz, çıkarı bitince kaybolmaz
Kıskanmak yerine başarına sevinir
Küstüğünde bile arkandan konuşmaz 🧩
Belki az olurlar ama bir tane bile böyle insan varsa çok şanslısın 🤝✨
Cevap
16Cevap
Kesinlikle öyle zor gününde yanında olan senin derdini derdi bilip üzülen, sen yokkende seni savunan , hatani arkandan değil yüzüne söyleyen insan gerçek dost işte budur
Kesinlikle hemfikrim.
Bu siteden gerçekten gidecektim yeniden eskisi gibi ama gördüğüm bazı şeylerden sonra madem öyle diyerek bu kez kalmayı seçiyorum.
Soruna dönersek...
Ne olursa olsun o unutsa da hiçbir detayı unutmamak. Yok iken de var iken de irtibatı tamamen koparmayı seçtiğinde de her koşulda husn-u zân ile yaklaşmak ve sırlarını her zaman saklamak.
Zor zamanında yanında olan mı mutlu zamanında yanında olan mı ihtiyaç duyduğunda yanında olan mı?
Bence her durumda her koşulda yanında olmaya / yanında kalmaya devam edebilen...
O unutsa da senin hatırlaman yeter vazgeçmemek için.
@Barış_LonelyForever
Artık ne şiir kaldı ne de sukût...
Zor günde yanında olan gerçek dosttur derler ama bence gerçek dost iyi günde kötü günde yanımızda olandır, sırf zor günlerde yanında olursa beni acı çekerken görmekten keyif aldığını falan düşünürüm bir zaman sonra jfhxml sadece iyi günde yanımızda oluyorsa zaten fırsatçının tekidir, yani gerçek dost hem iyi günde hem kötü günde yanımızda olandır.
Bence zor günde yanında olmak kolay. İyi günde ya da normal bir günde yanında mı nasıl davranıyor ona bakmak lazım. Ayrıca sana desteği nasıl, yol gösteren yardımcı olan mı yoksa daha mesafeli mi. Son olarak da iletişim nasıl; birbirine dürüst müsünüz ketum musunuz, paylaşımcı mısınız. Eminim daha vardır ama ilk üçü böyle sayarım.
Zor gününde yanında olduğunda anlarız evet ama bunu karşılık bekleyerek yapmadıysa bir çıkarı yoksa eğer..
Immm yanındayken rahat ve kendin gibi hissediyorsan, arkandan konuşmuyor ve konuşacak olanlara da izin vermiyorsa bir dost edinmişsin demektir bence
Zor günlerimde yanımda olan tek kişi, düşmanım diye bildiğim kişiydi. Hayat çok garip gerçekten. Dostum diye bildiklerimin, değer verdiklerimin verdiği zararları onarmaya ve yol göstermeye düşman diye bildiğim insan geldi.
Şimdi tek dostum var.
Her duyguyu paylaşabildığimiz sevinci ve üzüntüyü de bizi olduğumuz gibi kabul gören bizi yadırgamayan Destek olana iyi arkadaş deriz öyle insanlar yok demeyin var Ama her insanda az da olsa kıskançlık oluyor yüzde yüz mükemmel insan yok bunu kabul edelim
Seni hiçbir zaman yargılamayan, seni her anlamda anlayan, derdinle dertlenen, uzakta bile olsa derdine bir çare bulmaya çalışan, acı da olsa gerçekleri yüzüne söyleyen, doğru yolu gösteren ama hatalarına rağmen sana saygı duyan kişi, gerçek dosttur.🖤
Özü kaliteli olan, kimseye kendini kandırmayan gerçek değeri sahip çıkan birey, kendini değerli gören insanlar da değer verir kendini seven kişiye insanlarda sever. Kendini sevgiye lâyık gören gerçek dost budur.. 💫
Gerçek arkadaş, sadece zor gününde değil; başarını kıskanmadan kutlayan, sessizliğini yargılamadan anlayan kişidir. Zor günde yanında olmak önemli ama gerçek dostluk, sadece dertte değil; sevinçte de samimi kalabilmektir.
Dost zor günde değilde gerçekten en mutlu gününde yanında olandır. Seninle semin gibi sevinebşliyorsa , kıskanmadan haset etmeden yanında olıyorsa dosttur. Günümüzde zor günde üşüşen çok oluyor. Bu kavram deüişri artık
Ne güzel açıklamışsın, Barış 💯 katılıyorum, gerçek dost aynen öyle olur. Ne yazık ki hint kumaşından daha zor bulunur böyle dostlar 😕 en iyi dost olmayan dost dedirtiyorlar insana
bu zamana kadar herkese öyle olmaya çalıştım ama günün sonunda bana karşı öyle olanı hiç göremedim yanımda..🤷♀️
Aslında zor günün de değil en mutlu günün de yanında olup kıskanmayan, hasetlenmeyen seninle gurur duyan gerçek arkadastır
Evet aynı açıklama kısmında yazan gibi olur ama bu devirde kalmadı öylesi herkes çıkar pesinde senden ne koparsam diye bakıyor
Klasik laftır ama kesinlikle doğrudur, zor günde yanında olan insan gerçek dosttur ve çok kıymetlidir, öylesinin yeri bambaşkadır
Bence zor gün dışında iyi günlerde de yanımızda olmalı gerçek bir dost sevincini de bizimle paylaşmalı
Gercek arkadaşlar her zaman birbirinin yaninda olur Kimileri tam netflixlik belgeseli çekmelik gercekten. d
Artik o sözü değistirdiler. Asil gercek dost en cok en iyi gününde senin yaninda kiskanmadan mutlulugunu paylasandir.
iyi zmnda da kötü zmnda da yanımda olan dostumdur arkadaşım değil
Kötü olduğun zaman vakit ayırabiliyorsa gerçek arkadaş birde senin iyiliğini istoyorsa
Zor günde beni asla terk etmeyen biri
Arkadaş çok ama dost hiç yok bazen
O gerkcek arkadaştan öte karekterli her insanın yapacagi şey ama ne yazık sayialri azaldı
Gerçek arkadaşım içimdeki ses oldu. Beni dinledi, derdime çözüm bulmak için yardım etti.
Hem zor gününde hemde iyi gününde yanında olabiliyor , kıskançlık etmiyorsa o gerçek arkadaştır.
Valla gercek dost canın yandığında canını yanan aç kaldığında aç kalandır
Başarılı zamanlarında seni kıskanmayın destekleyen yanında olan senin gerçek dostundur.
gercek arkadaş ne olursa olsun yanında olur.. seni başkasına karşı kotulemez
Zor günde yanımda olan iyi gündede haset etmeden tebrik eden
Sadece zor gününde değil her anında yanında olmalı bir insan
Sadece zor günde değil her zaman yanında olan gerçek dosttur
Senin mutluluğuna seviniyorsa samimi bir dosttur. Aksi halde bi b*ka yaramaz
İyi günde yanımda olan, kötü günde yanımda olmasın.
Her daim yanında olan dosttur
zor günlerinde insanlara yardım etmeyi seven insanlar vardır onları gerçek dost saymamm
Kovsan da gitmeyeni arkadaştan sayarım
Dost aramadan yanındaysa dosttur
Zor günlerde destek olan gerçek dosttur.
Her şekilde yanında olan
Gerçek diye bir şey yok
Zor günde yanında olan..
Xor gününde yani da olan
Gerçek dost kara günde belli olur
İyi günde de kötü günde de yanında olan
Zamanla.
Zor günde
Herkes anlamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?