20 li yaşlardaki erkekleri niye beğenmiyorum?

bi çocukla niye vaktimi harcııyım ki diyorum 35 yaşlarında maddi ve sosyal gücünü oturtmuş belirli olgunluğa erişmiş erkek varken ne yapayım daha yönnünü bile bulamamış parasız ya da düşük maaş alan erkeği? haklı değil miyim

Güncellemeler
5 ay
adamın daha sigortalı işi bile yok internetten tasarım mı ne yapıp satıyormuş par akazanıyormuş aile evinde yaşıyor mesela şaka gbi erkekler fazla hayal dünyasında yaşamayan yoksa sizi üzerler
20 li yaşlardaki erkekleri niye beğenmiyorum?
Cevapla