Erkek arkadaşım beraber yaşamak istiyor?

Ben tek yaşayan biriyim yalnızlığa alıştım normalde onu da çok seviyorum ama eşinden boşanıyormuş benim için duyunca çok üzüldüm bunu yapmana gerek yoktu dedim hayır sensiz ben hiçim dedi ama ben nasıl derim şimdi tek iyiydim ben diye arabasını vermiş birde karısına benimle olmak için horlamisti mesela bana sarılıp orada bile uyuyamadım 3 gun yanında o da çok mic mic biri ama söylersem de çok üzülür bilmiyorum ne yapsak.
Güncellemeler
5 ay
Saka mi lan bu adam yılbaşından sonra sende yaşamak istiyorum diye evini satmış slk
Erkek arkadaşım beraber yaşamak istiyor?
Cevapla