Tanışıp bir süre görüştük ve evlilik yoluna girdik. Nişanlıydık. Yaklaşık 2 hafta önce bana şu tarz cümleler kurdu:
“Ben evlendiğimde gezicem, heyete gidicem. Babam bana en geç 8’de evde ol derdi. Seninle evlendikten sonra rahat açık giyinebileceğim, geç saate kadar dışarıda olacağım.”
Bu söyledikleri bana evlilik anlayışı, sınırlar ve değerler açısından ciddi bir uyumsuzluk gibi geldi. O an sinirlendim, ağzıma geleni söyledim. Tartışma büyüdü ve 2 hafta dolmadan nişanı attık.
Sorum şu:
Bu sözleri duysaydınız siz ne düşünürdünüz?
Bu durum sizce normal mi yoksa temel bir karakter/değer uyuşmazlığı mı?
Nişanı atmak sizce yanlış bir karar mıydı?
“Ben evlendiğimde gezicem, heyete gidicem. Babam bana en geç 8’de evde ol derdi. Seninle evlendikten sonra rahat açık giyinebileceğim, geç saate kadar dışarıda olacağım.”
Bu söyledikleri bana evlilik anlayışı, sınırlar ve değerler açısından ciddi bir uyumsuzluk gibi geldi. O an sinirlendim, ağzıma geleni söyledim. Tartışma büyüdü ve 2 hafta dolmadan nişanı attık.
Sorum şu:
Bu sözleri duysaydınız siz ne düşünürdünüz?
Bu durum sizce normal mi yoksa temel bir karakter/değer uyuşmazlığı mı?
Nişanı atmak sizce yanlış bir karar mıydı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer