Bu konuşmalardan sonra nişanı atmak sizce yanlış mıydı?

Tanışıp bir süre görüştük ve evlilik yoluna girdik. Nişanlıydık. Yaklaşık 2 hafta önce bana şu tarz cümleler kurdu:
“Ben evlendiğimde gezicem, heyete gidicem. Babam bana en geç 8’de evde ol derdi. Seninle evlendikten sonra rahat açık giyinebileceğim, geç saate kadar dışarıda olacağım.”
Bu söyledikleri bana evlilik anlayışı, sınırlar ve değerler açısından ciddi bir uyumsuzluk gibi geldi. O an sinirlendim, ağzıma geleni söyledim. Tartışma büyüdü ve 2 hafta dolmadan nişanı attık.
Sorum şu:
Bu sözleri duysaydınız siz ne düşünürdünüz?
Bu durum sizce normal mi yoksa temel bir karakter/değer uyuşmazlığı mı?
Nişanı atmak sizce yanlış bir karar mıydı?
Bu konuşmalardan sonra nişanı atmak sizce yanlış mıydı?
Cevapla