Gün ortası oldu ama ben yine de sıcacık bir günaydın bırakmak istedim 🥰 siz ne dersiniz bilmiyorum?

Günaydın’ı yalnızca bir sözcük sanmayın. Sabahın ışığıyla yıkanmış bir dil pırıltısıdır o.
Sekiz harfli bir anahtardır; yalnızlığın çıkış kapısını aralar.
“Günaydın” diyen, yalnız bırakmayı ve bırakılmayı reddetmiş demektir.
Gönül çelendir günaydın, buz kıran gemisidir.
Ağzımızın içindeki deniz feneridir.
Öylesine güzeldir ❤️
“Bu sabah ışığın elinden birlikte tutalım mı?” cümlesinin kısaltılmış hâlidir 😊
Günaydın, kardeşidir “merhaba”nın.
“Kolay gelsin”in, “teşekkür ederim”in yakınıdır.
“İyi geceler”i soracak olursanız, o da günaydının pijama giymiş hâlidir 😉
— Akgün Akova

Yılın son cumartesi gününden kucak dolusu sevgiler yolluyorum 😊😍🌺🦋
Gün ortası oldu ama ben yine de sıcacık bir günaydın bırakmak istedim 🥰 siz ne dersiniz bilmiyorum?
Gün ortası oldu ama ben yine de sıcacık bir günaydın bırakmak istedim 🥰 siz ne dersiniz bilmiyorum?
Cevapla