Günaydın’ı yalnızca bir sözcük sanmayın. Sabahın ışığıyla yıkanmış bir dil pırıltısıdır o. Sekiz harfli bir anahtardır; yalnızlığın çıkış kapısını aralar. “Günaydın” diyen, yalnız bırakmayı ve bırakılmayı reddetmiş demektir. Gönül çelendir günaydın, buz kıran gemisidir. Ağzımızın içindeki deniz feneridir. Öylesine güzeldir ❤️ “Bu sabah ışığın elinden birlikte tutalım mı?” cümlesinin kısaltılmış hâlidir 😊 Günaydın, kardeşidir “merhaba”nın. “Kolay gelsin”in, “teşekkür ederim”in yakınıdır. “İyi geceler”i soracak olursanız, o da günaydının pijama giymiş hâlidir 😉 — Akgün Akova
Yılın son cumartesi gününden kucak dolusu sevgiler yolluyorum 😊😍🌺🦋
Gün ortası oldu ama ben yine de sıcacık bir günaydın bırakmak istedim 🥰 siz ne dersiniz bilmiyorum?
Günün hangi saatinde geldiği mühim değil Bazı günaydınlar vakitten bağımsızdır İnsanın içini aydınlatır zamana değil kalbe düşer Sözleriniz sabahın aceleciliğini değil Işığın sükûnetini taşıyor Okurken insan bir an duruyor Kalabalıktan çekilip kendi içine yaslanıyor Yılın son cumartesisine böyle bir selam yakışırdı Ben de o selamı aldım Sessizce gülümsedim Ve teşekkür eder gibi hissettim
Çok teşekkür ederim, ben de bir mesajımın bu kadar güzel tesiri olduğunu duyduğum için çok mutlu oldum 😊 şu anda aynı şekilde gülümseyip kendi köşeme çekildim 😊 tekrar teşekkür ederim...☕
Gülümseyip kendi köşene çekilmen… işte asıl tesir orada. Sessiz ama kalıcı. Bazı insanlar teşekkür eder, bazıları iz bırakır; sen ikisini aynı anda yapıyorsun. O gülümseme bende kaldı, bil istedim
Eğitim ve zeka ve insanlara olan farkındalığın okadar yüksekki, maşallah sana cddden Böyle samimi ve akıllı msjları gormeyeli uzun zaman oldu. Sanadaaa kocamann Günnnaayyddınlar 👋🏻😎
Günün ortasında gelen günaydınlar bence daha da tatlı oluyor 💛 Çünkü yorulduğun anda biri omzuna dokunup “ben buradayım” demiş gibi hissediyorsun 🥹
Yazdığın satırlar sıcacık sarıldı resmen, ruhuna sağlık 🌸 Yılın son cumartesisinden sana da kucak dolusu sevgi, huzur, bol kahkahalı günler yolluyorum 😍🌺🦋☕ Günaydın demekten hiç vazgeçme, hepimize iyi geliyor 💫