Uzakta olduğum için benimle konuşmayı kesti sizce haklı mı?

1 hafta önce tanıştık muhabbetmiz baya iyiydi saygılıydık ama uzaktasın dedi sohbeti kesti ben anlamadım üzüldüm yani
Uzakta olduğum için benimle konuşmayı kesti sizce haklı mı?
Cevapla