😅😅 bana kucukken canım falan diyen bir kadin vardi cocuguda kotu davraniyordu bana. kocasi kuma getirdi uzerine 4 5 yil once yani tabi ki oh olsun demedimde
Fotoğraflardaki enerji çok net geçiyor 😄 İçten içe ne kadar güçlü durmaya çalışsan da bu durumun yıpratıcı olduğunu hissediyorum ❤️
Kumanla iyi geçinmeyi seçmen senin olgunluğun ama bu senin duygularını bastırman gerektiği anlamına gelmez. Toplum “gurur yapma idare et” der ama kalbin ne diyor ona bak 🥺
Eğer bu düzen seni üzüyorsa kendi sınırlarını koyman çok önemli. Sevgi var diye kendini yok saymak zorunda değilsin canım 💕✨
En İyi Cevaplar