Türkiyede yaşayan kızlar neden çok egoist oluyor?

Gerçekten bu durumu anlamış değilim egoist davranışlar var çoğunda iltifat ediyorsun ona bile doğru düzgün içten bir teşekkür ederim kelimesi yok kıza diyorum ne çok değişmişsin tanıyamadım eskidende güzeldin şimdide diyorum doğru düzgün bile teşekkür etmiyor bu kişi ile eskiden beri tanışıklımız var ben hiç öyle biri değilim çirkin olasada birine asla demem güzelsin tatlısın derim çok güzel olmuşsun derim :) iyi ki Türkiyede doğmamışım

Türkiyede yaşayan kızlar neden çok egoist oluyor?
Cevapla