- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
5 ayÇocukluğuma gittim bir anlığına. Çocukluğumuzda her evin çok sık yatılı misafiri olurdu. Evde yatılı misafir varsa yer yatağında yatmak önce çocuklar yatardı. Ya gelen misafirden dolayı, ya da biz misafir gittiğimiz yerde yer yatağına çoook yatmışlığım vardır.
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 ve yer yatağı daha rahat ve konforlu oluyor şimdiki bazalarda bu konforu bulmak mümkün değil
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Yattım. İlk başta garip geliyor ama alışınca insanın hoşuna bile gidiyor. Yere yakın olmak daha güvende hissettirebiliyor, özellikle yazın serin oluyor. Bir de o sade halin verdiği başka bir huzur var, sanki çocukluğa dönmüş gibi. Herkesin rahat edeceği bir şey değil ama ben ara sıra seviyorum açıkçası.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
5 ay5-6 seneye kadar yatıyordum kalabalık misafirim olduğunda ama artık yatamıyorum. Daha doğrusu kalkamıyorum mutlaka yüksek bir yerde yatmam gerekiyor bacaklarım sakattır
10 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bayılırım özellikle sevişmesi başkadır. tövbe yaa kandil kandil😏
https://www.youtube.com/embed/3w6dvWXXj8I14 Yorumla- 5 ay
Rahat olur
- 5 ay
Çok daha sağlıklı ve konforlu oluyor 👍🤗
Yapay Zeka Cevapladı
Çocukluğum köyde geçtiği için yer yatağı benim için tam nostalji 💛 Hele soba, duvardaki halı, yorganlar… Fotoğraf resmen içimi ısıttı 🥹🔥
Yer yatağında uyumayı çok severim. Vücut yere yakın olunca insan kendini daha güvende hissediyor. Sanki sarıp sarmalanıyorsun. Soba çıtırdıyor, oda hafif serin, yorgan sıcacık… Mis gibi huzur 😌✨
Fırsat buldukça hâlâ böyle yer yataklı odalarda kalmak isterim. Sen denedin mi hiç, hoşuna gider mi böyle bir ortam? 🧡00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 5 ayevet çok kez yattım
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
5 ayÇok severim. Hele ki 20 kg dan yapılmış koyun yününden yapılmış ve kabartılmış Ocak başında ateş catirtisinda yatmayi
24 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 birde yer yatağı daha rahat ve konforlu oluyor, şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
- 5 ay
Kaldı mı ki şehirlerde koyun yününden yapılmış yatan ve yorgan? Hepsi kimyasal elyaf
- 5 ay
Aynen öyle 👍 oyuzden sağlıksız zaten
- 5 ay
Kime anlatacaksın? Kimse anlamaz. Ben çözümü buldum. Baza üstü yun döşek ve yün yorgan. Yastiklarim bile öyle hem evde hemde motokaravanimda. Parayi huzura yatırıyorum
5 ayBu yataklarda gülmekten altımıza bile yaptık zamanında ananeemm sağ olsun
15 Yorumla- 5 ay
Dimi ya 😂 çocukluğumuzun en güzel yanları idi
- 5 ay
İnş çocuğumdur o zaman 🤣🤣🤣
- 5 ay
Haha 😂 biz çocuk olara k kayda gecelim
- 5 ay
Olur anlaştık 😂
- 5 ay
Tamamdır 👍😂
Güzel oluyor yorganda normal yorganlara göre daha ağır
12 Yorumla- 5 ay
Evet yün yatak ve yorgan olur
- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
5 ayHem de çok. Ve severim de. Ben yatakta yatmayı sevmiyorum 😂
15 Yorumla- 5 ay
Dimi ya gerçekten çok rahat ve konforlu oluyor şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
- 5 ay
Ben yastığı bile taş gibi sert seviyorum. Kuş
Tüyü yastık sevmiyorum. Sırf yastığım yumuşak dşye dün boynum tutuldu 😂 - 5 ay
Doğrudur 😂
- 5 ay
Şaşırıyorlar millet kuş tüyğ sever sen taş olacak illa diyorsun derler. Ama yerde yattığım da zemin sert ben rahat ediyorum 😂
- 5 ay
Herkesin konfor algısı farklı olur
- Aile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı.
5 ayyer yatağı kadar güzeli yok hele birde yünden yapılmışsa efsane
16 Yorumla- 5 ay
Gerçekten öyle çok haklısınız 👍 yer yatağının verdiği konfor ve rahatlığı şimdi ki bazalarda bulamıyorsunuz zaten
- 5 ay
memleketten yatak yorgan getirttim. sadece memleketimin havası eksik :(
- 5 ay
Yaaa ne güzel , çok iyi yapmışsın hemde daha sağlıklı oluyor , güle güle sağlıcakla kullan inşallah 🙏🌸
- 5 ay
teşekkür ederim.
- 5 ay
Rica ederim ne demek 🙋
- 5 ay
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 5 ayEn son yer yatağında uyuyup zatüre olmuştum 😄
17 Yorumla- 5 ay
Hadi yaa ciddimisin
- 5 ay
Ben yatağımı kardeşime vermiştim. Yerde uyudum bir dönem o dönem olmuştum hatta herkes nasıl evde zatüre oldun diye şaşırıyordu. İşte ablalık fedakarlık.
- 5 ay
Doğrudur , kış ayında belki o ihtimal olabilir
- 5 ay
Sonbahardı. Çok hastane gezdim öksürüğüm durmadığı için yemek bile yiyemiyordum zatğre çok zor cidden. 😐
- 5 ay
Dogrudur canım çok geçmiş olsun 🙏 Biz çocukken çok yattık ama böyle bir şey yaşamadık , çok severim yer yatağını çok rahat ve konforlu oluyor , memlekete gidince özellikle yer yatağında yatarım çok hoşuma gidiyor
- 5 ay
Ev konumu da önemli. Soğuk ❄🍃 ve duvara bakıyordu pencerede yanımdaydı hemen ondan ötürü diye tahmin ediyorum çok teşekkür bıtanem 💟
- 5 ay
🌸🙋💞
5 aymisafirlikte yatak çok gıcırdamasın diye yorganları yere üst üste serip de o şekilde yatardık 😅
14 Yorumla- 5 ay
Hadi yaa 😂
- 5 ay
yatak neden gicirdiyor abi
- 5 ay
@frambuazlıçilek ee şey😅
ben çok deli yatıyorum da sürekli dönüyorum arada yataktan düşüyorum falan 😅🙈
https://hizliresim.com/0RkYjV - 5 ay
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
5 ayKüçüklüğümde köylere gidiyorduk antalya ya. En son o zamanlar yatmıştım.. Çok rahattı ya. 👍
14 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 çok daha rahat ve konforlu oluyor şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
- 5 ay
Evet evet 👍 saf pamuk çünkü o. Sıcakta tutuyor üstelik. 👍 gerçi ben evde ki yatakların altına elektrikli battaniye aldım. 2 saat çalışıp kendiliğinden kapanıyor. 👍
- 5 ay
Çok iyi yapmışsın 👍
- 5 ay
🙏💕
- Aile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı.
5 ayHala yatıyorum yatağın yanina döşşek serip yatarım drğme yatak yerini tutamaz
14 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle katılıyorum 👍 yer yatağı daha rahat ve konforlu oluyor , baza süngerleri taş gibi oluyor zaten 😂
- 5 ay
Uyku kaliyeside öyle döşşek forver
- 5 ay
Aynen öyle 👍
- 5 ay
🫡🫡🫡
Yazın balkonda yatıyorum, ama her yerim tutuk kalkarim😀
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
5 ayÇocukluğumun geçtiği çiftlik evinde yattım. Kışları sobalar salonlarda yanar, evde kim varsa aynı yerde toplanırdı. Yer yatağı sadece ihtiyaç değil, birlik haliydi. Soğuk dışarıda kalırdı, içeride düzen, sessizlik ve güven vardı.
00 Yorumla
5 aydepremde yatmistim bide kucukken sadece oturma odasinda klima vardi abimle ablam koltukta yatardi ben kucuk oldugum icin yere dosegi koymuslardi onun uzerinde yatiyordum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 413 cevap paylaştı.
5 ayÇocukken evet, hatta şişme bir yatağım vardı. Tahta kurusunun kökünü kurutmak için evi ilaçlatmıştık. Balkonda güzel bir uyku çekmiştim çok iyi hatırlıyorum. Güzel zamanlardı..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
5 ayKüçükken ananem de kalırdım dedemle uyurdum rahmetli dedeciğim mardinde böyle yatardık der yer yatağı yapardı o zaman yatardım masal anlatırdı güzel zamanlardı🥹
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 955 cevap paylaştı. Evett yattım rahattı
21 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 çok daha rahat ve konforlu oluyor
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
5 ayEvet çocukluğum böyle geçti bu rahatlığı konforu şu anki hiç bir yatakda bulamıyoruz yün yorgan yün döşek yün yastık nereden nereye
00 Yorumla Evet yattım sabaları belim ağrımış şekilde kalksam da onun verdıgı huzur hissiyatı hiç bir yatakta yok
00 Yorumla
5 ayEvet ziyaret alma yaptım bazen kalabalık olunca hala yatıyorum... Ufak tefek olunca rahat oluyor yani yatmak...
00 Yorumla
5 aydirek uyuya kalıyorum çok severim
11 Yorumla- 5 ay
Bende çok severim çok rahat ve konforlu oluyor
5 ayÇok yattım sitelerde büyümedik 😄
11 Yorumla- 5 ay
Haha 😂 aynen öyle 👍
5 ayÖf kuzenlerle köyde yer yatağında cümbür cemaat yatmak>>>>
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı. Çoookkk... En güzel zamanlardı
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍 yer yatağının verdiği konfor ve rahatlığı şimdi ki bazalarda bulmak zor
Çocukluğum yer döşeğinde geçti
11 Yorumla- 5 ay
Çok rahat ve konforlu oluyor şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Evet çok yattım yün yatağın tadı başka
12 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 yer yatağının verdiği konfor ve rahatlığı şimdi ki bazalarda bulmak zor
- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
5 ayÇok severim, köylerde hala da yatarız...
12 Yorumla- 5 ay
Çok rahat ve konforlu oluyor
- 5 ay
Kesinlikle 👍
Aile & Toplum konusunda 932 cevap paylaştı. Yatmadım hiç, çok rahat olsa gerek
12 Yorumla- 5 ay
İnanılmaz rahat ve konforlu oluyor, şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
- Aile & Toplum konusunda 507 cevap paylaştı.
5 ay😅😅😅 Yazın köye gidince arada yatarım
14 Yorumla- 5 ay
Bende çok severim çok rahat ve konforlu oluyor, bende memlekete gidince özellikle yer yatağında yatarım çok hoşuma gidiyor
- 5 ay
😅😅😅 bizim nesil yer yatağında büyüdü önceden baza mı vardı 😅 aslen nerelsinn?
- 5 ay
Kastamonu, batı Karadeniz
- 5 ay
Anladımm
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ohooo cok🥰🥰🥰 ve superdi
19 Yorumla- 5 ay
Gerçekten öyle 👍 yer yatağının verdiği konfor şimdiki bazalarda yok zaten , süngerleri bile taş gibi oluyor 😂
- 5 ay
Bu görseli görünce yatip uyuyasim geldi zaten 😂
- 5 ay
tamam pikiii 🤗
- 5 ay
Niye canım , memlekete gidenler vardır , çocukluğun da yatanlar vardır
- 5 ay
🤗🤗
Evet, şimdi bile.
12 Yorumla- 5 ay
Ya ne güzel misss gibi olur hemde 👍
5 ayÇook rahat oluyo valla
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle katılıyorum 👍 çok daha rahat ve konforlu geliyor bana , baza süngerleri taş gibi oluyor 😂
5 ayEvet, halende yatıyorum
15 Yorumla- 5 ay
Ya ne güzel imrendim size şu an ,
- 5 ay
Yaa teşekkür ederim 🥰 ama öyle imkânsız bir şey değil ki yere atın bir mider alın yer yatağı
- 5 ay
Haklısınız 👍 işte baza yatak var diye akıl edemiyoruz ki
- 5 ay
Estağfurullah, sadece evler modernleştiği için uzak kalıyoruz.
- 5 ay
Haklısınız 👍🤗❤️
En sevdiğim arada halen yatarım da
15 Yorumla- 5 ay
Dimi ya çok rahat oluyor
- 5 ay
Kesinlikle öyle buna katılıyorum
- 5 ay
Ohhh misss gibi , çokta konforlu geliyor bence
çook yattım zevki başka
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle size katılıyorum 👍 yer yatağının verdiği konfor ve rahatlık hiç bir bazali yatak vermiyor
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yattım ama rahat etmedim
13 Yorumla- 5 ay
Neden acaba? Aslinda çok rahat olur
- 5 ay
Aslında bir deneseniz okadar konforlu geliyor ki , bende memlekete gidince özellikle yer yatağında yatarım çok güzel olur
5 ayHep yer yatağı tercih ederim
15 Yorumla- 5 ay
Gerçekten çok rahat olur bende memlekete gidince çok yatarım
- 5 ay
Alıştığımdan mıdır bilmem ama baza yatak vs rahat hissettirmiyor
- 5 ay
Öyle zaten hiç rahat olmuyor ki baza süngerleri taş gibi oluyor
- 5 ay
Yer yatağında uyumak baya keyifli hiç denemeyen hayatında bir kaç kez denemeli hem alan geniş hem rahat uyuyosun hem oraya buraya istediğin gibi rahat dönüyorsun. Ben genellikle kafamı yastığa koyduğumda yanıma yedek yastık alırım uykuya yoğunlaşmak için
- 5 ay
En güzelini yapıyorsun 👍
- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
5 ayÇok yattım çok ta severim
12 Yorumla- 5 ay
Çok rahat olur, şimdi ki bazalarda yer yatağı konforu yok zaten
- 5 ay
Aynen öyle
5 ayAynı soruyu bugün 3. Görüşüm. Evet yattık canım yatmayan yoktur bence🤣
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yaş itibariyle evet. O soğuk, kalın yorganların huzuru tarif Edilemez.
00 YorumlaKüçüklüğümde ananemlerde kuzenlerimle hep yatardık çok güzel günlerdi bee eskiye dönmek istiyorum
10 YorumlaÇooook. Köylerde o kış akşamları sobanın başında uyumak kadar keyifli başka bir şey var mı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayOftaki evimiz geldi direkt aklıma. Evet yattım 😌
12 Yorumla- 5 ay
Çok rahat olur
Cevap sahibi5 ayYa ablacım sen zihin okuyordun bir ara ne var bir bana okusan sana zahmett😅
Gizli Üye(18-24)5 ayEvet çok yattım
11 Yorumla- 5 ay
Harika 👍
5 ayEvet çok yattım bazen aklıma düştükçe yatıyorum 😁
12 Yorumla- 5 ay
Ya ne güzel işte, çokta rahat olur
- 5 ay
Evet hem de nasıl rahat oluyor
5 ayEvet sen
32 Yorumla- 5 ay
Çok yattım ve çok rahat olur
- 5 ay
Aynen öyle
5 ayevet küçükken köyde
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Pek çok kez özellikle küçükken
10 Yorumla
5 ayevet yattım şahsen seviyorum yer yatağını
10 Yorumla
5 ayEvet severdim eskiden
10 YorumlaCok köylu cocuguyuz biz
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Yattım çok rahat ve güzel
10 Yorumla
5 ayHayır, hiç yer yatağında yatmadım.
10 YorumlaEvt yattım
21 Yorumla- 5 ay
Ne kadar rahat oluyor dimi ya , bende memlekete gidince özellikle yer yatağında yatarım çok konforlu oluyor
5 ayEvet
12 Yorumla- 5 ay
👍☺️💞
- 5 ay
💗💗
5 ayTabiki de onun keyfi bambaşka
11 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle 👍
Aile & Toplum konusunda 9,3b cevap paylaştı. Evet yattim
14 Yorumla- 5 ay
Çok rahattır
- 5 ay
Evet doğuda proje için bir belediyeye gitmiştim. Belediye baskani evinde misafir etti neyse yemekler yendi yatma zamanı bir odaya götürdü bir yun yatak boyu neredeyse bir metreyi pijamayı giyip bir uzandimki yun yatağın içinde gömülüp gittim onu hiç unutmam yer yatağı deyince sevgiler güzel arkadasim
- 5 ay
Ya ne güzel
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Yattığım oldu
11 Yorumla- 5 ay
Çok rahat olur
5 ayTüm çocukluğum öyle geçti ve çok güzeldi
12 Yorumla- 5 ay
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍🥰
- 5 ay
🙂🌸
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Çok yattım
19 Yorumla- 5 ay
Yer yatağı daha rahat ve konforlu oluyor şimdiki bazalarda bu konforu bulmak zor
- 5 ay
Hayır bulunmuyor emin ol ben en kalitelisini aldım , bazalari taş gibi oluyor 😂
- 5 ay
Evet yaramaz 😂
- 5 ay
Yer yatağı yumuşak olur işte 😂
- 5 ay
🤗👍
Aile & Toplum konusunda 323 cevap paylaştı. Çok.
30 Yorumla- Devamını Gör (71)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 