Kaynanam yüzüme gülüp arkamdan konuşuyor?

6 ay önce evlendim. Ondan önce 1 yıl nişanlı kaldık. Bu esnada da bazı küçük olayları yakaladım eşimin telefonunda benim ve ailem hakkında yazdığı mesajları da gördüm. Evlendiğimiz gün altınlarla alakalı bir durum olmuştu. Benim ailem hakkında ‘ alsınlar g.. lerine soksunlar’ demişler. Benim ailem gerçekten bir kız tarafı olarak en ortak şekilde düğün yapıldı. Biz şu kadar bilezik istiyoruz bile demediler ailem. Düğün zamanı onlara ayrı ev ayarlandı vs. Ayrı yerde yani akrabalarında bile kalmamalarına rağmen ‘ biz 3 gün ne çektik demiş! Seni otel parasından kurtarmışız hala daha memnun olmuyor hanfendi! Üstelik kına gecesinde de eşimin altınlarından koymuşlar avcuma! Gelin arabadan inerken de bir şey ister. Ben sadece saygı istediğimi söylemiştim. Evlendikten sonra bu kadın hala daha bizim hayatımıza karışma içinde. Ama annemlere lafta “ çocuklara karışmayalım’ der sürekli. Mesajlarda mobilyaları hangi mağazadan almamızı söyleyecek kadar karıştığını görüyorum! Evimizin kombi derecesinin maksimum kaç derece olacağını bile söyleyen bir insan çok açmayacakmışız! Sonra senin için aldım sen beğenirsin diye aldım dediği kaplar vardı bunları mesajda oğluna atmış bunları senin için aldım işe giderken yemekleri bunlada koyarsın diye. Ben de sefertası almıştım gitmiş herhalde bana inat olsun diye işe giderken yemekleri buna koy demiş! Ama ben mesajları öylesine okumadım arkadaşlar. Bir akşam yemeğinde eşimi aradı. Eşimde hoparlöre aldı. Normal bir şekilde gülerek başımızdan geçen bir olayı anlatıyorum. Pazarlıktan konuşuyoruz ‘ ben daha iyi pazarlık yapıyorum (eşimin adını söylerek) eşim de karşı taraf zaten yağacağı indirimi yaptı diyor dedim. Pazarlık konusunda benin yanımda olman lazım dedim. Kadın ne dedi biliyor musunuz? ‘Alınıyorum ama alınıyorum bakın. (Eşimin adı) ilk önce doğurandır, doğuran önceliktir. ( benim adım) ben onlar yemek yemezken küçükken ben de aç yatardım’ demesi!
arkadaşlar konu anne veya eş önceliği değil konuyla hiçbir alakası yok eşim de şaşırdı böyle demesine neyse. Ben bu olaydan sonra mesajları okumaya karar verdim neler neler var mesajda bana kızım diyen candan sarıl artık eskisi gibi olalım ( düğünde yaptığı şeylerden sonra eskisine nazaran mesafe koymuştum) diyen insan mesajda eşime ‘ biz dört kişilik aileyiz’ diye 3 günde bir mesaj atıyor! Beni saymıyor beni saymamasını geçtim eşimin artık o aileden çıkıp benimle aile olduğunu kavramak istemiyor! Ben onları ailecek yemeğe davet etmiştim. Ve artık kadının bana karşı taktığı maskeyi biliyorum. Bundan sonra nasıl davranmam lazım. Ben eşimle konuştum. 2 ayda bir görüşürüm o da ailecek olur dedim. Teke tek buluşmam yalnız evime gelemez ben de gitmem dedim. Kabul etti eşim ve bana hak verdi. O da annesinin iyi olmadığını düşünüyor.
belki kadının zamanında yaşadığı şeyler bu hale gerirmiştir. O da kayınvalidesinden çekmiş biri. Biz böyle olmuycaz diyordu. Ama…

Kaynanam yüzüme gülüp arkamdan konuşuyor?
Cevapla