Şükredecek ne kadar çok şeyimiz var aslında , en son ne için şükrettiniz?

Yaş almak mıdır insanı olgunlaştıran,
Yoksa yaşadıklarının farkına varmak mı… bilmiyorum.
Ama sanırım 40’tan sonra insan hayata biraz daha farklı bakmaya başlıyor.
Olaylara, insanlara, duygulara…
Her şey daha sakin, daha derin ve daha anlamlı geliyor.
Belki de artık iyi tarafını görmeye çalışıyoruz her şeyin.
Olumluya tutunmayı, sade olanı seçmeyi öğreniyoruz.
Çünkü hayat zaten yeterince zor;
Kendimize bir de biz yük olmamak için
Bakış açımızı değiştirmemiz gerektiğini anlıyoruz.
Kimseyi değiştiremiyoruz…
Ne kadar istesek de, ne kadar çabalasak da.
O yüzden değişime kendimizden başlamak en doğrusu.
Kalbimizi yormadan, ruhumuzu incitmeden
Daha huzurlu bir yol seçmek…
Belki de büyümek tam olarak budur.

İyiye , güzele bakmak ve odaklanmak dileğiyle herkese huzurlu geceler diliyorum 🥰🌹❤️💞💐
Şükredecek ne kadar çok şeyimiz var aslında , en son ne için şükrettiniz?
Güncellemeler
6 ay
Ss için teşekkürler 😊🥰😍
Şükredecek ne kadar çok şeyimiz var aslında , en son ne için şükrettiniz?
Cevapla