Bu zamanda bir insanla konuşmak neden bu kadar güç?

Kimle konuşsam beyninden cahillik akıyor hiç bana göre insan değiller aileden birisi desem aynı akraba dedem aynı tanıdığım insanlar desem aynı bir insan desem aynı zerre bir fayda yok insanlardan sadece menfaatini düşünen anlamadan dinlemeden konuşan zavallı insanlar sadece işin tuhaf olan kısmı bir insan hiç mi beynini kullanmaz konuşurken anlamıyorum ben mi yanlış anlıyorum yoksa insanlar bana çok mantıksız saçma geliyor...
Bu zamanda bir insanla konuşmak neden bu kadar güç?
Cevapla