Sadece iyiliğin olduğu ve yaşayan herkese istediği şartları verdiğimiz bir dünya da, insanlar mutlu yaşayabilirler miydi?

Kusursuz, sorunsuz ve sıkntısız bir yaşamda insanlar sizce kaç sene yaşayabilirdi? İpin ucu kopar mıydı bir yerlerde?

Sadece iyiliğin olduğu ve yaşayan herkese istediği şartları verdiğimiz bir dünya da, insanlar mutlu yaşayabilirler miydi?
Sadece iyiliğin olduğu ve yaşayan herkese istediği şartları verdiğimiz bir dünya da, insanlar mutlu yaşayabilirler miydi?
Cevapla