Sabah kalkiyoruz ve bütün kötü insanlar yok olmuş evren iyilerle dolu 😃
Nasıl bir hayat olurdu fikri olan var mı.
Benim fikrim çok sıkıcı olurdu.
Nasıl bir hayat olurdu fikri olan var mı.
Benim fikrim çok sıkıcı olurdu.
Bir anlami olmazdi duşunsene karsilikli kahve ictik sira hesaba gelidi odiyor ben verim ben diyom ben veriyim felan olurdu
Bence iyi insarin kötü insanlarsan cok oldu dünya en yaşanir dünya olurdu ben bide galiba ben iyi insanlari sevmiyorim
Farklı bir bakış açısı
İyi insanlar kötüyü iyi zannederek yaparlardı ve dünyada sadece iyi insanlar kaldı diyecek haber olmayacağından Kendi düşüncesi dışındakileri kötü sanardı. İyilik ve kötülük değişken kavramlar, bakış açısına göre değişir.
cennette bütün insanlar iyi. unutma dünya hayatı geçici ve o yüzden her şey kusurlu ve her şey zıttıyla var burada
İyi olmayan bir tane muhakkak çıkar onunla da ben tanışırım bahse girerim :D
Cevap
55Cevap
Öyle bir dünya olsa da çekilmezdi bir süre sonra. Zaten dört dörtlük bir kavim olsaydı Allah onları da yok edip yerine yeni bir kavim getirirdi. Yeryüzünde imtihanın devam etmesi için sürekli iyi kötülerin olması gerekir.
Ne güzel işte iyi iyi geçinirdik kimse muhtaç durumda kalmazdı. Herkes en iyi şekilde birbirini düşünür kimse birbirine zulm etmezdi. Dünyada bir gün bile öyle olsa insanlık çok şey kazanırdı.
Internet icad olmazdi, KizlarSoruyor hic olmazdi, bide siz bu soruyu soramazdiniz:) neden mi internet? abd savas rusya kotu adamlar savas kotu biseydir. Ama gereklidir. Musollini kanima islemis...
Kötü insanlar kesinlikle yok olmaz azalirlar cogalirlar. iyi insanlarda yok olmaz onlarda azalir cogalirlar. mahserde cennette dolacak cehennemde
İyi insanlar kötü olurdu.
İyi ve kötü insan kavramı bence griler içerir.
İyi olan insanların bazısı kötüyü ibret aldıkları için iyidir.
Sıkıcı mı olurdu? Sen savaşları ölümleri eğlenceli mi buluyorsun?
Yanlış Anladın kardeşim onlar bir kere insan olamaz
İyiliklerle dolu bir dünya olsaydı kimse sıkılmaz herkes istediği gibi özgürce yaşardı.
Bence çok daha güzel olurdu. Çevreyi birbirimiz için yaşanılmaz hale getirmezdik 😊
olacağı zaman var zaten. Cennet gibi olurdu. İnsanlar cennettemiyiz diye sorgularlardı.
evren nasıl iyilerle doluyor. dünya dolsa olmuyor mu 😄
Tam senlik birisi olmayacak hayatında gör bak mucize felan bekleme sen yani 😂
hayatın bütün heycanı giderdi artık mutluluğa sevinmez kötü bir şey olunca sevinmeye başlardık
Böyle birşey olamayacağı için fikir beyan etmeyi doğru bulmuyorum 😄
Kesinlikle kotu olmasa iyi de olmazki insanlarin bir degeri kalmaz benceee
Harika ötesi olurdu
Dostluk kardeşlik barış olurdu
hayatimiz boyunca tek 1 2 kisiyle devam ederdik kesin
kesin bir pij cikar ortalığı bozardi oyle bir duzen godoslarin hosuna gitmez.
neden çok sıkıcı olsun. mutlaka incitilmek mi gerekli
Herkes kendine göre iyi. E madem öyle bunca şerefsizliği kim yapıyor?
Sıkıcı olurdu? En kisa zaman da gasp edilmen dilegiyle çaoo 👋
Emekli maaşından ev almak için kredi çektiğinde banka önünde gapsa ugraman 😂nasıl bir sey
Bok gibi olurdu benim olmadığım bir evreni düşünsene
Surekli iyiler kazaniyor diye film izlemeyi birakma noktasina gelmis bir insanim. bana bole sakalar yapmayin
İyi insan diye bir tabir olmazdı herkes sıradan olurdu.
Kimse iyi insan olmazdı. Çünkü iyilik kavramının varlığının sebebi kötülük.
Bilmiyorum bende kötülerle birlikte yok olmuş olurum.
kötüler olmazsa iyilerin kıymeti bilinmez demiş atalarımız
Bu çok iyi fikir, hadi yapalım ama önce kendimizden başlayarak 😊
Yok yA ben duramazdım bir kötülük yapardım 😀
çok sikicibi dünya olurdu
en azından huzur olurdu.
Güvende olurduk. Daha mutlu olurduk.
Butun kotuler yok olursa dunya da insan kalmazki..
Ying Yang felsefesini bilir misin?
Kötü olmazsa, iyinin kadri bilinmez.
Bence cok güzel olurdu
İyilik diye bir kavram kalmazdı
Saçma olurdu. İnsan hep sadece iyi olamaz
Sadece Kızlar iyi ve duygulu olsun yeter bence
olmazdı tadı kalmazdı :)
iyinin değeri anlaşılmazdı...
Dünya daha yaşanılabilir hale gelirdi, net.
Cennette olurdum galiba
İnsanlar iyi olacak, bana bir gülme geldi.
Çok güzel olurdu 😂😂
Baban patlamada ölürse görürsün sıkıcılığı
güzel olurdu bence, keske olsa
mutlaka iyinin bir kötüsü olur
Cennetin özeti gibi bişey olurdu
Kötü olmasaydı iyinin değeri anlaşılmazdı
Kimse kalmazdi herhalde
valla süper olurdu :d
İğrenç olurdu yaşasın kötü insanlar
Yok be sıkılırım ben tek başıma
cennet gibi olur baris olur ibadet olur
O zaman dünya olmazdi
oylesini ruyanda bile goremen xd
Güllük gülistanlık olurdu :D
çocuklar ölmezdi...
Joker olmadan olmaz
Tadından yenmezdi 😜
Berbat olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar