Eski eşimi unutamıyorum nasıl geçecek? Sizce ne yapmaya çalışıyor?

İkimizin arasinda bir sorun yoktu psikolojisi bozuldu aileside zaten beni istemiyordu işleri bozuldu mecvur ailesinin yanında yaşıyorduk bir süre naptılar ne ettiler bozdular 4 ay oldu boşanalı buluştuk boşandıktan sonra ara sıra telefonda konuşuyoruz ama eve aileisnin yanına gidince beni gizliyor benimle buluştuğunu saklıyor sebebinide dır dır çekmek istemiyormuş çalışıyor aramız iki saat benimle buluşmak yerine ailesine para veriyor araları benden öncede iyi değildi düğünümü bozmaya çalıştılar daha iki üç günlük gelinken ağza. Alınmayacak şeyler söylediler uzun bir süre görüşmedik konuşmadık sonra barıştık eşimin psikojisinin bozulmasını fırsat bildiler yardım etmediler eşimde arada kaldı hayatını mafediyorum boşanalim diye diretti çalışacak hakim yok sorumluluk alacak Halim yok diye diretti şimdi çalışıyor kazandığı paradan ailesinede veriyomus onlarla yaşamıyor ama haftada iki üç kez gidiyor her şey çok zoruma gidiyor eğer onları mecvurluktan sectiyse beni neden saklıyor konuştuğumuzu biliyorlar düşman değiliz diyorum diyo ama benimle buluşmuyor imkanı var benim hayatım mafoldu isim yok gücüm yok iatese buluşacak maddi durumu var ama yapmıyor onlar yokken ben vardım ya yanında beni istemiyor artık diyorum yazmıyorum aramıyorum kendi arıyor ne yapmaya çalışıyor anlayamıyorum tüm herşeye rağmen unutamıyorum çok zoruma gidiyor o iğrenç insanları seçmesi

Eski eşimi unutamıyorum nasıl geçecek? Sizce ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla