Biraz da kardeşlik ilişkisinden bahsedelim mi?

Biz dört kardeşiz efendim ben 3 numara oluyorum ve iki ablam var onlarla sağlıklı ilişkim olsun isterdim ama maalesef bu mümkün olmadı nedeni hakkında yaptığım tek yorum ego ama çok isterdim üzülüyorum ama bu durumu kabullendim gibi de sizde durumlar nasıl?

Biraz da kardeşlik ilişkisinden bahsedelim mi?
Cevapla