Eşitlik isteyen kadınlar bunları neden yapmıyor?

Bir kadın eşitlikçiyse erkeğin girdiği tüm zorluklara ortak olacak erkek evi geçindirmek için ayda 40 bin harciyorsa kadında evi geçindirmek için kendi cebinden bir o kadar harcayacak. Evde tamir işlerine ortak olacak. Çocukların sorunlarıyla erkek gibi ilgilenecek. İş yerinde ben kadınım bana hafif işler verin diyemeyecek. Erkekler başı eşek gibi çalışıyorsa ayrıcalık istemeden aynı şekilde çalisacak. Ama o erkek o yapsın deme hakkınız yok eğer feminist eşitlikçi bir kadınsanız. Ama eşitlikçi olan hiçbir kadından bunları göremiyoruz neden:)
Eşitlik isteyen kadınlar bunları neden yapmıyor?
Cevapla