Kız arkadaşımı kafede 2 erkekle gördüm?

Bİr kaç gün önce masada oturmuş yemek yiyorken telefonum çaldı, açtım arkadaşım dedi ki senin ki burada yanında 1 kız ve 2 erkekle birlikte okey atıyorlar dedim kapat geliyorum. aradım kızı açmadı yazdım nerdesin sen falan diye neyse aradı dedim nerdesin sen dedi arkadaşımı bıraktım (iş yerinden arkadaşı) onu kafeye bıraktım durağa gidiyorum şu an işten çıkmış. neyse dedim kafede oturduğun o iki erkek kim ikiside arkadaşlarımın sevgilisi falan filan benim işten çıktığı haberim bile yok haber bile vermedi çıktım işten diye bırak kafe işini yani hiç birşeyden haberim yok neyse işte 30-35 dakika kadar oturup kahve içip okey atmışlar beraber. diyor ki ben bırakmaya gittim inanmadığımı belirttim nedeni ne dedim bırakmaya gittim cart curt geveledi işte fazla detaya girmiyorum sizin düşünceleriniz neler sizin başınıza gelse ne yapardınız unutmayın hiç birşeyden haberim yok

Kız arkadaşımı kafede 2 erkekle gördüm?
Cevapla