Kafede yanındaki erkeğe mıy mıy gülen kızı dövdüm iyi yapmış mıyım?

Bence vatana millete çok hayırlı bi iş yaptığımı düşünüyorum bir daha böyle gülmez artık. Oh rahatladım
Kafede yanındaki erkeğe mıy mıy gülen kızı dövdüm iyi yapmış mıyım?
Kafede yanındaki erkeğe mıy mıy gülen kızı dövdüm iyi yapmış mıyım?
Cevapla