Bazı Kadınlar İyice Saçmalıyorlar Ya?

Bazı Kadınlar İyice Saçmalıyorlar Ya?

Sosyal medyada gördüm, bi kadın çıkmış ve erkeklerin arabasını oto sanayi yerine servise götürmesini dişil bulmuş. Bazı kadınlar artık iyice saçmalamaya başladılar. Yok erkek şöyle yaparsa betadır, böyle yaparsa inceldir, yok arabasını şuraya götürürse dişildir bu ne lan, arabayı servise götürmenin nesi dişil? Bazı kadınlar niye böyle saçma saçma konuşuyorlar anlamıyorum. Zor olan herşeyi erkeklere yükleyip, kolay olanları hep kadınlara yüklemeye çalışıyorlar. Böyle saçma ve gereksiz düşüncelere sahip olan feministler yüzünden erkekler arabasını oto servise bile götüremeyecek 😄

Ayrıca usta çağırmak ne alaka a, mk? Eve usta çağırmayı da mı dişil bulan kadınlar varmış? Bazı kadınlarla cidden cinsiyet rolleriyle ilgili konular konuşulmaz ya. Konuştuklarunda bir sürü saçma ve gereksiz şeyler söyleyip duruyorlar

Bazı Kadınlar İyice Saçmalıyorlar Ya?
Cevapla