
Sosyal medyada gördüm, bi kadın çıkmış ve erkeklerin arabasını oto sanayi yerine servise götürmesini dişil bulmuş. Bazı kadınlar artık iyice saçmalamaya başladılar. Yok erkek şöyle yaparsa betadır, böyle yaparsa inceldir, yok arabasını şuraya götürürse dişildir bu ne lan, arabayı servise götürmenin nesi dişil? Bazı kadınlar niye böyle saçma saçma konuşuyorlar anlamıyorum. Zor olan herşeyi erkeklere yükleyip, kolay olanları hep kadınlara yüklemeye çalışıyorlar. Böyle saçma ve gereksiz düşüncelere sahip olan feministler yüzünden erkekler arabasını oto servise bile götüremeyecek 😄
Ayrıca usta çağırmak ne alaka a, mk? Eve usta çağırmayı da mı dişil bulan kadınlar varmış? Bazı kadınlarla cidden cinsiyet rolleriyle ilgili konular konuşulmaz ya. Konuştuklarunda bir sürü saçma ve gereksiz şeyler söyleyip duruyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer