Abim ile küsüm bayadır ne yapmalıyım?

Bana karşı çok katı vicdan azabı çekiyorum biraz çünkü o haklı idi çok kötü kavga ettik yumruk yumruğa
Abim ile küsüm bayadır ne yapmalıyım?
Cevapla