Kalabalık bir ortam var ve arkadaşınızla zihniniz aracılığıyla iletişim kurabildiğiniz bir konu var adı telepati ne düşünüyorsunuz?

Böyle bir şey mümkün olsa.
İletişim ses ile mi olurdu?
Görsel bir şekilde mi canlanırdı?
Herkes tarafından mı duyulurdu yoksa kişiler arasında mı kalırdı. Bilim şu an kuantum dolanıklık adı altında araştırmalar yapıyor siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kalabalık bir ortam var ve arkadaşınızla zihniniz aracılığıyla iletişim kurabildiğiniz bir konu var adı telepati ne düşünüyorsunuz?
Cevapla