4 ev baktım; detaylar aşağıda, sizce hangisini tutuyum?

1. Cadde üzeri baya hoş 2. Kat 1+1 ev balkonlu kira, emlak 14+14 abonelikler kiracıya, not. Emlakçı beyfendi kültürlü

2. Başka emlakçı 12 tl kira emlak, abonelikler dahil, 1+1, emlakçı güven veriyor belli duruşu var

3. Eve başkaları da kiralayabilir oda kiralık, kimin geleceği bana ev vereceği belli değil konuşmaları tuhaf güven vermiyo kira 7 tl 1500 faturalar

4.1. Kat gözükmüyo ama rutübetli geldi bana, emlakçı köyü bile sordu sanane dedim!. İşyerini sordu bana güven dedi!. Tam üç kağıtçıya benziyo suratından belli!. 1+1 10 tl kira emlak depozito abonelik faturalar dahil

İlk 2 şıkta düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

4 ev baktım; detaylar aşağıda, sizce hangisini tutuyum?
Cevapla