26 yaşındayım hiç sevgilim vs olmadı öyle sürekli bulusamam haftada 1 en fazla 3 saat falan buluşabilirim
Yoğun nöbetli çalışıyorum karşıma biri çıksa sorun olur mu öyle akşamları vs de dışarı çıkmıyorum sürekli gezen tozan biri de değilim
26 yaşındayım hiç sevgilim vs olmadı öyle sürekli bulusamam haftada 1 en fazla 3 saat falan buluşabilirim
Yoğun nöbetli çalışıyorum karşıma biri çıksa sorun olur mu öyle akşamları vs de dışarı çıkmıyorum sürekli gezen tozan biri de değilim
Cevap
6Cevap
zaten 26 yaşında genç bir kızsın, daha ailen ne kadar korumacı olabilir ki? kafana estiği gibi takıl işte
Olmaz da seni kabul eden zor o şekilde nerde yaşiyorun ki
Her gün mü bulusalim
Bu ne ya 30 yaşına gelmişsin seni 15 falan mı sanıyorlar nasıl müsade ediyorsun
Kısıtlamak güzel bir şey senin için güzel olmayabilir ama bana göre iyi çünkü kötülükler seni bulmaz hep iyi şeyler bulur ha canım sıkılır evde kimse olmaz dışardaki hayatı merak edersin yeni şeyler keşvedersin o da seni ilgilendirir gelişmek evde de olur illa insanlarla konuşarak gelişmek istiyorsan sen bilicen kitap okuyarak ders çalışarak okuyarak da gelisirsin
Erkekler ne BK mu yoyir şu an işten geldim çizgi film izlicem azcik evi temizlicem az kitap okurum ders çalişirim sonra pazar izinliyim zaten pazara giderim evin ihtiyaçlarıni alırım sonra eve gelir şöyle güzel bir yemek yapar yerim ohh geçerim bir dizi patlatirim hemen sonra kıyafet yıkama ütunfelan derken iş
Mis gibi valla tam aradığım kız ben ciddi ciddi okeyim 😃
Bazıları zor diyo
Bazılarını bırak yaşayacak olan biziz onlar değil 😃
Görücü usulü evlen daha iyi
Seks yaparak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Korumacı bir ailede büyümüş olmak ve yoğun çalışma temposu, ilişki konusunda bazı endişeler yaratabilir ama bu demek değil ki bir ilişki yürütemezsin ✨. Güzel bir ilişki, karşılıklı anlayış ve saygıyla gelişir. Yoğunluğun ve yaşam tarzın önemli ama karşındaki kişinin de seni olduğun gibi kabul etmesi en önemlisi. 🌸
Birlikte zaman geçirme konusunda net olmalı ve beklentilerini açıkça ifade etmelisin. Haftada bir buluşmanız yeterli olabilir, önemli olan kaliteli zaman geçirmek 😊. Karşındaki insan eğer seni gerçekten anlamaya çalışır ve desteklerse, bu ilişki için büyük bir avantaj olur. Seni anlayan ve yaşam tarzına uyum sağlayabilecek biriyle tanışma ihtimalini unutma ❤️. Kendi ritmine uygun biriyle, güven ve anlayışla güzel bir ilişki yaşayabilirsin!