Kızlarını korumaya çalışan aileye nasıl yaklaşmalı?

Sevgilimin ailesi :

"Kızımızı koruycaz tabii" dediler.. "Başı boş bırakalım da başımıza ***pu mu olsun" dediler.

Bu durumda beni " Irz düşmanı olarak mı görüyorsunuz?" diye çıkıştım ve böyle gördüğünüz birine nikahtan sonra nasıl "Canım damadım" diyeceksiniz dedim...

"Öyle demek istemedik" dediler

" Nasıl demek istediniz" diyince de Cevap veremediler...

Kızlarını korumaya çalışan aileye nasıl yaklaşmalı?

Kızlarını korumaya çalışan aileye nasıl yaklaşmalı?
Cevapla