Sizce çoğu erkek evde eşine şiddet uygulamıyor mu?

Şiddeti sadece fiziksel olarak düşünmeyin lütfen. Ben birçok kadının da bu konuda sustuğunu düşünüyorum karşı komşumun evlerinden sürekli bağırma çağırma sesleri geliyor, birkaç defa merdivende karşılaştık mutlu duruyorlardı. Bence çoğu erkek kadını zevk objesi ve iş yaptıracak köle olarak görüyor. Siz ne düşünüyorsunuz
Sizce çoğu erkek evde eşine şiddet uygulamıyor mu?
Cevapla