Şiddet gören kadınlar neden kocasından şikayetçi olmaz?

Hemcinsimde sasirdigim sorunlardan eşinden, sevgilisinden dayak yiyor ama şikayetçi olmuyor. Niye şikayetçi olmuyor? niye bosanmiyorlar?
Birde boyle manyak erkekleri niye seçiyorlar.
Kadın sığınma evleri var dernekleri var niye yaaaa
Şiddet gören kadınlar neden kocasından şikayetçi olmaz?
Cevapla