Kadınlardan korkuyorum yani arkadaş olmaktan ve konuşmaktan? Psikolojik bir sebebi var mıdır?

Daha önce arkadaş travması yaşadım. Herhalde ondan ama kadınların hep sinsice davrandığını düşünüyorum. Bir şey anlatırken 100 kere düşünüyorum.

Kadınlardan korkuyorum yani arkadaş olmaktan ve konuşmaktan? Psikolojik bir sebebi var mıdır?
Cevapla