Kadınlara karşı korkum var?

Etrafımda bir sürü kız var kızlar içinde sürekli sohbet muhabbet içindeyim ama gerçeğe bakacak olursak onlar beni g@y olduğumu düşündükleri için bu kadar samimi bilmiyorum neyse abi kadınlar ile bırak özel şeyleri flört dahi edemiyorum çekiniyorum diyorum sana kadar düştü mü seviye diye kendimi zorbalıyorum kadınlar hakkında merak ettiğim çok şey var ama korkumdan ne yaza biliyorum nede başka bir şey en çokta kendimi aşağılıyorum tipim düzgün saygılı efendi biriyim ama bunu yapma cesaretim yok artık bu işler benden geçmiş gibi hissediyorum

Kadınlara karşı korkum var?
Cevapla