Annem ismimi anınca sanki üzerimden bi kaynar su dökülüyormuş gibi sinirleniyorum. Bunun psikolojide yeri var mı?

Annemi sevmiyorum beni hep psikolojik şiddetle büyüttü ben senin yaşındayken bunu yapmadım sende yapma oje sürerim eşek kadar kızsın oje sürüyorsün derdi yüzüme bi şey sürerim hiç utanma yok sende der o kadar sevmiyorum ki onu hakkımı da helal etmiyorum ama yaşıyorum mecbur. Şimdi de çalışıyorum para kazanıyorum diye ben sana o kadar baktım şimdi onların bedelini ödeyeceksin diyor hiçbir kardeşimden para istemiyor ki onlar da çalışıyor sadece benden bi beklentisi var faturaları öde para yolla pazara gidecem falan diyor artık ağzından kendi ismimin çıktığını duyunca onu boğasım geliyor ben bitmişim galiba nasıl yaşayacağım?

Annem ismimi anınca sanki üzerimden bi kaynar su dökülüyormuş gibi sinirleniyorum. Bunun psikolojide yeri var mı?
Cevapla