Sevgilimin sürekli aile evine dönmesi canımı çok sıkıyor?

Sevgilim de ben de 19 yaşında iki üniversiteli genciz. Benim evim ve üniversitenin arasında 10 ila 11 saat olduğu için haliyle sürekli git gel yapma şansım olmuyor. Sevgilimin sadece 2-3 saat sürdüğü için yolu neredeyse her hafta eve gidiyor ve bu durum canımı çok sıkıyor. Geçen yıl mezuna bıraktığı için bu sene ilk senesi benimse şu an ikinci yani son senem. Ona diyorum ki bak eve git gidip gitmemene karışamam ama mezun olmama az kaldı eve gidersem bir daha doğru dürüst böyle görüşebilme fırsatımız olmicak işe başlarsam zaten ben senin yanına hiç gelemem diyorum anlamıyor. Okul bitince askere de gidicek haliyle. E ben de hamal gibi eve gidiyor evden gelmesini bekliyorum kendim işe başlayacağım onun da işe başlamasını beklicem askere gidicek askerden dönmesini beklicem. İleride ona aile olucak kişi benim ama ilişkide önemsendiğimi hissetmiyorum. Bu şekilde içimi dökünce dediği şey ise daha da sinirimi bozuyor e onlar da beni özlüyor ama diyor. Çok bunalıyorum bu davranışlarından laf anlamamasından. Evlenince de böyle yaparsın sen evlenmek istemiyorum seninle diyorum ikisi ayrı şeyler diyor ama bence değil. Zaten artık laf anlatasım gelmiyor her şey için ben suçlu oluyorum sonra da sözde seni seviyorum oluyor. Böyle canım saçma davrandıkça o ayrılasım geliyor kendisinden soğutuyor.
Sevgilimin sürekli aile evine dönmesi canımı çok sıkıyor?
Cevapla