Ev hanımlığı çok korkunç bir şeymiş gibi geliyor kimler böyle bakıyor?

Bu konuda yeterince gözlem yaptığımı düşünüyorum. Fark edilmeyen hiç edilen alışılan emek, kazancını eşin veriyor , yani o da vermiyor , 'ihtiyaç' halinde alıyorsun. Bir gidip mesela absürt bir şey almak istedin açıklama yapman gerekiyor saçma sapan. Ben sabah 6da çıkıp 10da dönüyorum mesela evlenecek olsam evde durmayacağım ve belki hayvandan hallice sadece askerlikte düzenli yaşamış bir adam çıkacak karşıma benden temizlik vs bekleyecek, ki yapıyorum onları da. Ama onun dağınıklığı psikoloji bozar. Ya da çalışmamamı isteyecek bu sefer eve gelen sıcak para azalacak o akşam arkadaşlarıyla oturmak isterse oturabilirken ben istesem para yok olacak belki de... İş hayatında en azından patronunla aynı yatağa girmiyorsun. Düşünsene işinde hayatında istediği yerde olmayan bir adamın tek hıncını atabileceği insan sen olacaksın. Çok korkunç bir muamma ev hanımlığı. Ne çıkacağı belli değil. Çıkanın aynı kalacağı belli değil.

Güncellemeler
6 ay
İyi geceler
Ev hanımlığı çok korkunç bir şeymiş gibi geliyor kimler böyle bakıyor?
Cevapla