Depresyon beni namazdan uzaklaştırdı bu normal mi?

5 vakiti kılardım, ağır depresyondayım, hiçbir şey yapmak içimden gelmiyor, sürekli yatıyorum. Sabah ezanına uyanıyorum ama kalkıp namaz kılmak içimden gelmiyor.

Depresyon beni namazdan uzaklaştırdı bu normal mi?
Cevapla