Konuştuğum kişiyi engelledim sizce iyi yapmış mıyım?

Merhaba herkese iyi geceler. Yazın biriyle tanıştık konuştuk. Üç kere buluştuk. İkinci buluşmada terledi. Bende neden bu kadar çok terledin diyince bana senin yüzünden dedi. Sonra bir hafta iletişim kesildi. Bende engelledim. Sonra 3 ay sonra beni yolda görmüş beni telle arıyor. İşte seni gördüm dedi. Beni sevdin mi diye mesaj yazıyor bana adam olsaydın belki dedim. Sen beni sevdin mi diye sordum evet dedi. Buluşalım dedi. Ama benim buluşmaya gidesim olmadı. Buluştuk. Beni durmadan güldürdü. Dışarısı soğuk olduğu İçin arabasında oturduk. Düşündüm ki diye konuşmaya başladım. Hı ne düşündün diye küçümseyici bir mimik yaptı. Bende sustum. Seni eve bırakıyım dedi. Yolda aniden durdurdu arabayı. Seni köye getireceğim dedi. Hayır getirme dedim. Yolun ortasında indim. Kendime saygısızlık yapıldığını düşündüm. Bir de çok korktum. Arabanın kapılarını kilitleyip beni kaçırsa dedim içimden. Fakat eve geldim yine iletişim kesildi. Bende bu sefer tamamen kopardım engelledim geriye dönmemek üzere.

Konuştuğum kişiyi engelledim sizce iyi yapmış mıyım?
Cevapla