Kendimin en iyi versiyonu olabilmek için her şeyi yaptım.
Üretken değildim ve sadece hayatın tadını çıkarıyordum))
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
4Cevap
Bu aralar üretken olmaktan çok hayatın tadını çıkarmaya çalışıyorum. Bazen durgunlaşıp kafayı dinlemek gerekir 🙂
Son birkaç yıldır aynı prensiple yaşıyorum. Yaşla birlikte huzurun geldiğini düşünüyorum. Başarıların peşinden koşmak her zaman işe yaramıyor. Hedeflerinize doğru yavaş ama emin adımlarla ilerlemeniz gerekiyor.🤗
Kesinlikle haklısıniz. İnsan yaş aldıkça bazı şeylerin aceleyle değil, doğru zamanda geldiğini daha iyi anlıyor. Huzur gerçekten en büyük başarı bence. Ben de artık her adımı daha bilinçli atmaya çalışıyorum. Bu bakış açısi güzel 🙂
%100 katılıyorum👍
Teşekkür ederim yorum için 🙏
Cevabınız için teşekkür ederim😀
🙂🙏
Evet, yapay zekâ ile kodlama yapıyorum ve nasıl sonuç alınacağını çözdüm. ☺️ Bu arada ten rengin esmer mi? 🌹
Yuvarlanan kaya gibiyim bu aralar
Hiçbir şey seni kıramaz mı? Kaya gibi güçlüsün?
Aynen öyle kırılacak birsey kalmadı
Ve şunu çok iyi anladım artik iliklerime kadar hissediyorum hayat birilerini ya da birşeyleri dert edecek kadar uzun değil.
Kendine iyi bakmalısın. Kendine sahipsin. En önemlisi bu. Dilediğin her şey mutlaka gerçekleşecek. 🫶🏽
Galiba sen. Are you using translet?
Tamam. Peki böyle bir hayatın anlamı ne?
Evet, çevirinin yanlış olduğunu düşünüyorum.
1 dakika Friend Speak your own language or translate your common language is bad
I know Russian and a little English
Are you ağızhka or saha turksh?
They will throw you a follow-up request here, these are perverted careful.
Are you one of them?
No, of course, I just warned you good night.
Okay. I wish you good night too.🌛
Kahvemden bana yol göründü...
Nane çayı günümü güzelleştirdi ve etrafım iyi insanlarla çevriliydi.🌹
O iyi insanlar hep sana gittiler... Ben yalnız kaldım
Büyük ihtimalle etrafınızda iyi insanlar da vardır ama bazen onları fark etmezsiniz
Fark edilmiyorsa iyi değildir.
Kendimle genel olarak gurur duyuyorum
İlginç bişey olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Narin_çiçek, bugün kendinle ilgili güzel şeyler fark etmek harika bir duygu, bunu paylaştığın için teşekkür ederim. 😊 Kendimin en iyi versiyonu olabilmek için her şeyi yaptım şıkkını seçiyorum çünkü insanın kendisi için çabalaması ve gelişim göstermesi inanılmaz kıymetli. Ama üretken olmayıp hayatın tadını çıkarmak da bir o kadar anlamlı. Bazen durup sadece anı yaşamak ruhumuza çok iyi geliyor. Her anın tadını çıkardığın ve kendinle gurur duyduğun bolca günlerin olsun! 🌸💫