♾️ Son günlerde kendinizle gurur duyuyor musunuz, bir şeyi başardığınız için ya da güçlü olduğunuz için, kendinizi en son ne zaman tebrik ettiniz?

♾️ Son günlerde kendinizle gurur duyuyor musunuz, bir şeyi başardığınız için ya da güçlü olduğunuz için, kendinizi en son ne zaman tebrik ettiniz?

bazı insanlarla iletişimi kesmem gerektiğinde fazla üzülmediğimi ve bunu yapabildiğimi fark ettim. bu konuda kendimle gurur duyuyorum çünkü bu benim için çok zordu
Günaydın Barışçım ☀🌻 Bizimkilere rağmen özgür bir hayat düşleyebiliyorum.. Bu konuda gurur duyuyorum. Ailem, evlenene kadar asla kendi evine çıkamazsın yalnız yaşayamazsın filan diyorlar 🙄 Ama ben onlara tahammül edemiyorum ki 😑
Uzun zamandır kurtulmak istediğim bir şeyi kontrol altına aldım o yüzden gurur duyuyorum kendimle..
Rica ederim ✨
Evet güçlü bir kadın olduğum için kendimi tebrik ediyorum 😀
Tebrikler abla :D
Teşekkürler ablası 😀
:D ✌️
Cevap
9Cevap
Son zamanlarda kendimle ilgili gurur duyduğum şey sanırım kendimle kalabilmek bazı konuları boş vererek bir şey yok oyununa devam etmek falan
İyi ki diyorum geç olmadan bazı insanlardan uzaklaşmışım 😅
Hiçbir zaman duymadım duyamadım maaalesef ama en azından son zamanlarda verdiğim mücadeleden bazı önyargılarımı kırmış olmamı tebrik edebilirim heralde...
Eskisi gibi, özgüvensiz değilim bununla gurur duyuyorum, ve artık insanlara enayilik yapmıyorum bununlada gurur duyuyorum, kısacası eskisi gibi olmadığımla gurur duyuyorum.
Bazı insanları gereğinden fazla ciddiye alıyordum. Ne gerek varsa. Artık eski düzenime dönmeye, kimseyi gözümde oldugundan daha fazla büyütmemeye başladım.
Azimle sıkı bir şekilde çalışmam..😏
Kesebileceğm tüm ipleri kestiğim ve özgürlüğümü elime aldığım için kendimle gurur duyuyorum
Tembellikte ger gün onur belgesi hazırlıyorum kendime 😏
Yaşadıklarıma rağmen ruh sağlığımın bozulmamış olmasından gurur duyuyorum çok güçlüymüşüm
Nefes alabiliyorum diye ve asıl şaşırtıcı olan sürekliliği sağlayabiliyorum. Bence bu yorumu okuyan herkes kendiyle gurur duymalı. :)
Durum ne olursa olsun sırtını dayayana ihanet etmemektir sanırım davasından dönen * gözümde
Her konuda
Azmiyle. yaşama sevincimle
Geleceğe odaklanma ve artık üzülmediğim için
Sabrıma gerçekten hayranım...
Hiç bir konuda hatta çok elestiriyorum
Her şeyimle 😄
Çalışmam ve azmimle
iş hayatımla
Epey olmuştu 😅
Umudum olduğu için.
Hala mutlu olmayı başardığım için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?