Erkekler olmadan dünya nasıl bir yer olurdu?

Kızlar erkekler olmadan çok mutlu olmaz mıydık sizce de 😂 Bir halta yaradıkları yok anca kadınlara zarar veriyorlar kadın kadına çiçek gibi yaşayıp giderdik ne güzel 🥰
Güncellemeler
6 ay
Beyler sizin varolup da bir anda yok olduğunuz değil hiç erkek diye bir ırkın olmadığı bir dünyadan bahsediyorum dünyanın oluşumundan bu yana hiç olmasaydınız muhtemelen yaptığınız çoğu işi kadınlar yapıyor olacaktı ve hiç erkek olmadığı için kadın kadına çocuk yapmanın da bir yolu bulunurdu bence
Erkekler olmadan dünya nasıl bir yer olurdu?
Cevapla