Sevgilim’in babaannesi öldü yalnız kalmak istiyorum dedi?

Merhaba, sevgilimle ayrıldık, 2 ay sonra tekrar görüşmeye başladık. Aramızı tam düzeltiyoruz derken buluşacağımız bir gün beni arayıp ağlayarak babaannem öldü dedi. Sonra yanına gitmek istedim ama işleri olduğu için akşam tekrar aradım “sen bilirsin istiyorsan gel” dedi. Yarım saat kafede oturduktan sonra evime gittim. Yine normal konuşuyorduk ama soğuktu acısı var anlıyorum bana yalnız kalmak istediğini söyledi. 2 gün sonra tekrar yazdım biraz yalnız kalıp kafamı toplamak istiyorum, iyi hissetmiyorum dedi babaannesi öleli 1 hafta oldu hala onun yazmasını bekliyorum.. bu arada babaannesiyle yaşamıyordu ve kendisi 22 yaşında

Sevgilim’in babaannesi öldü yalnız kalmak istiyorum dedi?
Cevapla