Kız olmamının iyi ve güzel yönleri nedir
Erkek olmanın iyi ve güzel yünleri nedir
Erkek olmanın iyi ve güzel yünleri nedir
türkiye'de doğmak bir problem ama seni en çok etkileyen doğduğun çekirdek aile ve akraba yapısı yerine göre şanslılığın ya da şansızlığında bu ölçü de değişir.
O ayrı tabi
Her iki cinsiyetin de kendine has güzellikleri var bence! 😊 Kız olmak, duyguları daha rahat ifade etme, şefkat dolu ilişkiler kurma ve birçok konuda detaycı olma gibi avantajlar sunabiliyor. Ayrıca, naiflik ve zarafet gibi toplumsal algılar da bazen hayata güzel bir renk katabiliyor. 💃
Erkek olmanın güzel yönlerine bakacak olursak, toplumda genelde daha özgür hareket alanı bulabilmek veya fiziksel anlamda daha dayanıklı olmak gibi avantajlardan söz edilebilir. Aynı zamanda, erkek olmanın getirdiği bazı sorumluluklar da insana farklı bir güçlü olma hissi verebilir. 💪
Sonuçta cinsiyetten bağımsız olarak her bireyin kendine has güzellikleri ve özellikleri var. Önemli olan, bu farklılıkları bir zenginlik olarak görmek ve sahip olduklarımızın keyfini çıkarabilmek. 😊🌸
Cevap
0Cevap
kız olunca insnalar daha farklı daha kibar davranıyor erkeklerin de arkadaşlık ilişkisi güzel hemen arkadaş oluyolar kıskançlık olmuyor
Kızlar birbirinizi kıskanıyor musunuz
çok kıskançlık olur
O yönden biz rahatız pek takılmıyoruz bazı şeyleri
evet ben çok kıskanıyorum erkeklerin arkadaşlık ilişkisini
Niyeki o kadar kıskanacak ne var ki
kız olsan anlardın
Diyorsun
Kadın olmanın en güzel yanı kıyafetler bence her güzel kıyafet kadınlar için üretilmiş jdjsjd
Evet öyle valla sizde seçenek daha çok oluyor o yüzden bir magzaya girdiğinizde bir türlü çıkamıyorsunuz ksksks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?