Yaşıtlarım evini aldı, 3. çocuğunu doğurdu, ben hala kışlık montu krediyle almak için babamın bana yer açmasını bekliyorum. Şaka mı?

isyan etmiyim etmiyim diyorum ama artık tiksinti geldi yaşamak falan istemiyorum bmyle bi hayatı yaşayıp napayım ızdırabını skim ya. sonra ölünce de ben suçlu oluyorum gel sen yaşa b. ktan hayatı da yaşamı sev hadi. ailesinden de ülkesinden de toplumundan da benliğimden de paradan da midem bulandı bi an önce gberip gitmek istiyorum

Yaşıtlarım evini aldı, 3. çocuğunu doğurdu, ben hala kışlık montu krediyle almak için babamın bana yer açmasını bekliyorum. Şaka mı?
Cevapla