Babamın bana olan tepkisine ne dersiniz?

Hep yaranmaya çalıştım. Evi jilet gibi yapmıştım misafirler geldi bende anne ne güzel oldu dimi evde çok güzeldi dedm. Küçümseyici şekilde mırıldandı anne gördün mü dedim. Bana bağırdı çağırdı annemle konuşuyorum küçümseyici bakışlar atıyo. Yaa 24 yaşındayım bir bireyim ben o kadar değersiz hissettiriyo ki kalbim acıyor.

Ne diyeyim her şeye rağmen babam diyip susamlı mıyım

Babamın bana olan tepkisine ne dersiniz?
Cevapla