Paragöz, patavatsız aile, erkekler ve kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Gelin düşündüğü kıza evin var mı diyen patavatsız baba hakkında ne düşünüyorsunuz?
Adam kızı beğenmis araştırmış aynı bölgede oturuyorlar, çok iyi kız, hanımefendi demişler. Emin olmak için sormuş demiski sohbete başlamadan evin var mı diye sormuş. Kız varda nerden duydun, biri mi dedi, Nurcan ablaya benim hakkımda ne sordunuz deyince bir şey diyememiş yok ben bilmiyorum demiş. Oğlunun resmini gostermiş kız pek orali olmamiş. Kızın ailesinden ev miras kalmiş, oğlunun iki evi varmış ama kız soruya bozulmuş. Neden evlenemediğini soylemiş etrafta çakal çok herkes birini bulup maddi olarak sömürge derdinde. Kimi erkeklerde memur olsun, hangi meslekten olsun kripto, bahise karismişlar çoguda kadını sömürme derdinleler diyince adam vazgeçmiş. Demişki senin babadan maaşın var, evin var evlenmek için acale etme demiş doğru söylüyorsun kötü insan çok faydalanmak için yaklaşırlar dedi. Kızın evi olabilir ama bunu daha yeni bir ay tanıştığın bir kıza/ kadına söylersen uygun olmaz. Usulüne göre söylersin belki kızla tanışıp kahve iceceklerdi. Patavatsızlik çok kötü bir huy kişi iyi bir insan olsa bile haksız mıyim?
Niyetini diyememiş sonra her halde konu kapandı. Adamın ailesi bile kizmistir niye sordun hemen işi berbart ettin diye..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer