Namus neden sadece kadına özel gibi davranılıyor?

Sabah eğlencesine bir video izliyordum bir tane kız biraz açık giyinmis sevgilisi onu aldatıyordu ağlıyordu yorumlarda hiç kimse adamın aldatmasina laf etmeyip kizin giydiği kıyafeti linç etmişler yok böyle birisi seni de aldatmistir yok şey yo* filan hatta birisi iyi ki adam aldatmis böyle birisini birde utanmadan böyle giyinmiş filan. Hickimse erkeğin aldatması kötü olmuş dememiş yani demişlerde diyen çok az. Neden böyle oluyor çok üzüldüm kıza bence herkes istediğini giyebilmeli bence kimse karışmamali benimde hafif başıma geldi yok bacaklarini gösterme şort giyme filan ayıp yani
Namus neden sadece kadına özel gibi davranılıyor?
Cevapla